tisdag, mars 29, 2011

Något lurar...

Andra natten av tre avklarad. Jag känner mig lite konstig idag. Eller det gjorde jag nog igår med. Jag blev plötsligt hemskt sur och irriterad, nån timme före det var dags för jobb. Jag tycker inte alls om att vara så, jag får väldigt dåligt samvete omedelbart. Men jag var väldigt irriterad, kände mig stressad och irriterad och ville bara bita huvudet av någon, vem som helst i princip. Snälla Mr M säger att man får vara irriterad, även jag. Jag skulle tom kunna få bli lite arg om jag så ville tydligen. Men jag har svårt för det, jag känner mig hemsk redan innan det gått över.

Jag hade nog ganska ont i ryggen inatt, det kan ha varit en bidragande orsak. Den domnade som bort strax under skulderbladen och jag kände mig hemskt trött i ryggen när jag jobbade. Och så tror jag att jag kanske håller på att bli förkyld eller nåt. Det känns som att jag har nåt skräp i kroppen. Något lurar i vart fall någonstans. Jag har bara inte riktigt satt fingret på vad det är som huvudet och/eller kroppen lurar med. Den som lever får se.

Inga kommentarer: