onsdag, mars 02, 2011

Latmasken

Jag har tantlurat som en galning idag. Tre timmar har legat under täcket mitt på dagen och har som vanligt nu gigantisk känsla av att vara latast i världen. Men alternativet var att gå som en trött zombie hela natten och det är inte kul. Speciellt inte de där gångerna som man är så trött att kroppen liksom värker när man tvingar den att vara vaken. Det är plågsamt och händer lite då och då om jag slarvat med sömnen.

Så jag får väl bli lite nyttig nu då. Klockan fem väntar ytterligare en intervju, jag måste också vika tvätt, bädda rent i sängen och förbarma mig över disken innan det är dags att ta bussen till jobbet. I helgen MÅSTE jag ta hjälp för att kolla vad som bråkar med min bil. På vardagarna funkar det hyfsat med buss men jag jobbar nästa helg igen och då går det sämre så jag måste ta tag i det där nu. Men jag fasar för att bli pank igen.

Inga kommentarer: