onsdag, december 08, 2010

Retro-serie

Och på tal om Ryan Reynolds så har jag snart tagit mig igenom alla fyra existerande säsongerna av Two Guys and a Girl and a Pizza Place som jag plötsligt fick för mig att återuppväcka. Jag såg den när den gick på tv i slutet av 90-talet och jag måste säga att den faktiskt fortfarande håller riktigt bra över lag. Och man ser redan då att Mr Reynolds skulle bli nåt stort. Synd att han inte gör lika mycket komedi längre, men det är nog smart att hålla sig till en blandning. Senast jag såg honom var i Buried (som jag nog glömt att recensera?) och jag ser, trots vissa farhågor, fram emot den kommande Green Lantern.

Jag mindes förresten inte att min favvo-kapten (Cpt Hammer/Cpt Reynolds) Nathan Fillion var med i seriens sista säsonger. Han ser för övrigt precis likadan ut idag, tio år senare. Inte åldrats något. Jag kanske skulle ta mig an hans nyaste serie Castle någon dag. Den verkar ju få stanna ett tag.

Minns ni Two Guys..? Inte? Här är ena säsongens intro:


2 kommentarer:

Vikab sa...

Vill bara nämna att "Castle" är en väldigt charmig serie.

Sara sa...

Då måste jag ju absolut se den. Fillion är ju ganska charmig han med...