onsdag, december 08, 2010

Ett klassiskt 'min dag-blogginlägg'

Virrig dag idag. Sov först en hel evighet (jag låg lite efter) och vaknade helt segstartad. Åt frukost, såg på HIMYM och deras "Mermaid theory" (skojigt såklart) och packade sen träningsväskan och gjorde bort en timme på konditionsmaskinerna. Välgörande men sen var jag lite stappelbent.

När jag klev ur duschen ringde en übertrött M och frågade om jag vill skjutsa hem honom. Han skulle ju ha semester den här veckan, men som vanligt har det blivit lite si och så med det. Igår kväll fick han fara till jobbet och installera nåt program och blev där tills midnatt. Idag var ett möte han var tvungen att vara med på och det ser inte bättre ut än att han måste in imorgon och antagligen på fredag natt också. Bra semester. Tur att vi aldrig far någonstans på ledigheterna.

Iaf så fick jag lov att byta ut min planerade hemmakväll mot en packad väska och först fara ut till M:s föräldrar och mata rådjuren eftersom föräldrarna är bortresta och sen hem till M & kissarna och laga middag. M somnade sen i soffan och jag 'skulle bara' se de sista två avsnitten av The Walking Dead men somnade jag med och vaknade inte när mobilens alarm gick igång nere i jackfickan. Jag missade därmed kvällens skypemöte med valberedningen. Den enda hållpunkt jag inte skulle rucka på. Men en perfekt avslutning på en virrig och inte-enligt-planerna-dag som denna. Suck.

Inga kommentarer: