måndag, december 27, 2010

Back to work

Åh, en hyfsat produktiv dag! Jag har förvisso sovit ett par timmar mitt på dagen, men det är för att jag ska orka vara produktiv inatt på jobbet. Det känns ganska läskigt att jag ska dit ikväll, om jag ska vara ärlig. Jag har ingen aning om vad som hänt sedan september (oktober?) då jag var där sist. Jag ska inte heller jobba på min hemavdelning, men det känns å andra sidan som en bra sak såhär i starten eftersom det tenderar att vara betydligt stökigare där. Så förhoppningsvis får jag en lugn första natt. Som inte följs upp förrän till helgen då jag jobbar en natt igen. Lugn återgång, alltså.

Och så har jag lyckats få bort mina besvärliga nätter som jag blev nekad tjänstledighet för! En snäll arbetskamrat förbarmade sig över mig! Så om det nu bara blir godkänt så kan jag vara hemma de sista dygnen och ha ångest över en ofärdig uppsats! Hur skönt låter inte det?

Inga kommentarer: