måndag, april 26, 2010

Status quo

Här händer inget särskilt kul, jag går mest runt och är trött och har ont. Och har jag inte ont är jag yr, vilket jag tror har en koppling till varann. Tråkigt, helt enkelt. Jag känner mig begränsad och lite uttråkad. Och gnällig.

Var iaf iväg på möte med nattgruppen på jobbet ikväll. Det var bra, blev lugnare än jag förväntat mig. Och vi kom nog fram till en del bra saker. Egentligen var det min natt inatt och det kändes faktiskt lite trist att fara hem istället för att gå in på avdelningen och jobba.

Efteråt hade jag ont i höger käke, nacken på höger sida och domningar i höger arm. Allvarligt, jag kan inte ens sitta på möte i ett par timmar utan att bli halvknäckt. Lite värktabletter senare så var jag i hyfsad fart igen, men hur kul känns det? Jag känner mig som en sterotyp vårdarbetare som tagit sönder sig till ingen nytta alls. Och ungefär 300 år gammal.

That's me, just nu. Du kanske förstår varför jag inte bloggar så mycket...

Inga kommentarer: