onsdag, april 07, 2010

Nerd-alert!

Ah, efter en natt av vakna, tjoande och strulande brukare känns det helt okej att konstatera att jag nu har fyra nätter ledigt framför mig. Det känns definitivt i ryggen att det varit en springig och tung natt.

Hittills idag har jag mest hängt och inte gjort något mer än lite fi-arbete samt tittat på när M förbarmade sig över min disk. Ikväll vankas det raid med guildet så då får jag försöka dopa mig med te så att jag piggnar till lite. Om jag nu inte dissar raiden, som hade rätt många intresserade anmälda, och spelar på min nya altkärlek; en druid. Det råder druidfeber i guildet, tror att vi har 5 levlande druid-alts för tillfället. Men det är rätt kul, ännu roligare blev det efter att jag fått kattformen. Jag gillar definitivt att spela katt, de är nästan lika koola i spelet som irl. Även om mina irl-svansar kanske inte riktigt är lika våldsamma som den jag gestaltar i spelet då...

Inga kommentarer: