måndag, april 05, 2010

Latmasken

Jag vaknade med grym ryggsmärta idag, som nästan alltid när jag är på landet. Den där sängen dödar verkligen min rygg. Jag fick med lite hjälp rulla ur sängen och sakta börja röra mig för att få igång ryggen igen. Jag hade hoppats på att det där skulle bli bättre, att jag skulle bli lite tåligare för övermjuka sängar tex, när jag kommit igång med att träna, men det verkar inte så. Inte än iaf.

Träningen är väl det som får stryka på foten när det kommer till långhelg. Jag känner i kroppen att jag vill och borde åka in och åtminstone göra någonting, men jag vet inte om jag är för slö. Det har varit något inbokat varje dag den här helgen, utom just idag och det skulle vara skönt att bara stirra fram till jobbdags. Jag har ett träningspass inbokat imorgon, men det är alltid lite osäkert att boka in något mellan två nattpass. Risken är att jag är alldeles för mör för att orka. Vi får väl se, helt enkelt.

Inga kommentarer: