tisdag, april 27, 2010

Fem säkra febertecken:

  1. Låg i soffan och försökte byta kanal med näsdukspaketet
  2. Jag sa "tack" när jag tog ner handduken i badrummet för att torka händerna
  3. Jag tänkte just inleda en fb-statusuppdatering med "hej"
  4. Jag har fyra firefoxfönster öppna samtidigt med iGoogle
  5. M:s hud kändes kall mot min hand (never happened!)

(6. Jag kommer säkert sova ett dygn efter ansträngningen att skriva det här inlägget korrekt, men vad gör man inte för sitt beroende?)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Synd. Jag som tänkte att vi skulle ses. Men du blir väl frisk snart va?

Sara sa...

Jag hoppas det. Är bättre idag, känner mig inte så tokfebrig som igår. Värsta prövningen är nog avklarad.
Vill absolut ses så snart som möjligt!

Unknown sa...

Jag är ledig idag och i morgon utan planer. Hörs!