torsdag, december 31, 2009

Försent tv-tips

Det har inte funnits fungerande tv här i huset sen digitaliseringen slog till (är väl några år sedan nu?) men igår köpte jag med en liten digitalbox ut så att det åtminstone går att se Svt, Tv4, Tv6 och nåt som heter Acess Tv. Jag har faktiskt inte saknat tv särskilt många gånger hittills, men det börjar liksom bli brist på sysselsättning här ute när snön står uppåt väggarna och det finns en gräns även för mig för hur mkt WoW jag kan spela på helgledigheterna.

Iaf så slog jag på tv:n för en stund sedan och såg att Tv4 visade Where the Heart Is, en cheezy men ack så mysig film med Nathalie Portman som den unga kvinnan som i hemlighet bor och sedermera föder barn på WallMart. Den är lite präktig, men jag har ändå svårt att stå emot. Portman är som vanligt bra, men jag gillar även Stockard Channing (ända sedan Grease-tiden) och Ashley Judd. Meningslöst att tipsa när det redan är igång, men men.

Inga kommentarer: