fredag, december 04, 2009

Don't mess with me today

Jag känner mig lite stingslig idag. Mest kanske för att mina planer ändrats utan att jag kunnat göra nåt åt det. Jag tyckte att det var så bra tänkt, men som det ser ut nu blir det inget av något idag. Vilket i sin tur kan komma att innebära viss stress imorgon.

På kvällen imorgon får jag iaf besök av minst ett par av the ladies som fått för sig att de ska baka pepparkakor hos mig. Varsågod, säger jag och hoppas hinna köpa hem lite glögg att smutta på medan jag ser på. Nej, riktigt så ska det väl inte bli, jag tror att det blir trevligt och bra. Ser fram emot det.

Men innan dess skulle jag behöva en blåslampa att jaga den disträa tidsoptimisten jag har i min närhet som var iblandad i mina planer men som nu glömt och uppenbarligen glömt igen. Så antagligen inget billigt-skräp-shoppande på Rusta och antagligen ingen tidig bio heller. Får väl ta tag i städningen istället då.

Inga kommentarer: