tisdag, december 29, 2009

Bokslut 2009

Jag har funderat länge på om jag skulle försöka summera året lite snyggt i nån form av lista. Nu blir det av. Helt improviserat till och med varpå en massa viktigt säkert saknas.

Årets...

höjdpunkt: Svårt att minnas allt men Eddie Izzard på Hovet ligger bra till.

resmål:
Stockholm har bjudit på många minnesvärda dagar men Ulvön var kanske mest idylliskt.

saknad:
Framtiden. Och pappa, inte minst som koncept.

återkommande bloggämne:
Sömnbrist. Kan knappt föreställa mig hur trist det måste vara att läsa om.

frisyr:
Vildvuxet helt utan ramar.

utveckling:
Fisken försvann från kostlistan.

roligaste framsteg:
Fi:s EU-val

omställning:
De utflyttade kattorna. Ständigt saknade.

aktiva intresse:
Film.

inaktiva intresse:
Foto. Dessvärre.

oro:
Mina-kissens gräsäventyr

önskan:
Nytt jobb och ny mobil. Ingetdera uppfyllt.

pyssel:
Balkongen.

solsveda:
Jodå, i år igen.

framsteg:
Träningskortet.

uteblivna:
Förvandlingen från smårund puppa till halvtjusig larv.

whaaat?:
Obamas fredspris

fest:
Annas 40-årsbalunk

det tog sig långsamt:
Twitter. Gick från i stort sett ingenting till något jag nästan kollar före nyhetsrubrikerna.

dåliga samvete:
det ideella arbetet som alltid tycks behöva mer tid.

längsta:
hösten var en evighet i år.

som inte blev av:
mitt hemliga projekt.

övertygelse:
2010 blir mitt år. Eller?

Hur ser ditt bokslut ut?

Inga kommentarer: