onsdag, september 16, 2009

Utan döttrar inget rosa?

Läser fortfarande Amelia, en tidning som både innehåller bu och bä, får jag säga. Men den håller sig i vart fall långt över medelvärdet och innehåller faktiskt en del intressanta artiklar.

Jag har aldrig varit något fan av matprogram; de gör oftast kötträtter och det intresserar mig inte. Därmed inte sagt att jag inte vet vem "Mat-Tina" är. I det senaste numret är det en lång intervju med henne som jag läste en ledig stund på jobbet i söndags. Hon har visst fått barn nummer två och berättar glatt om hur det är att nu både en pojke och en flicka:

"[...] såklart var det kul att få en tös när man redan har en pojke - äntligen får jag leva ut mina rosa sidor!"

Underbart, grattis Tina.

På bä-sidan den här gången fanns bl.a. ett reportage om ett par kvinnor som skaffat barn själva som ensamstående genom inseminering i Danmark.

Inga kommentarer: