torsdag, september 24, 2009

Knä-uppdatering

Jag har ju vilat mitt knä i en vecka nu från simningen men märkligt nog gör det nästan ondare nu än då. Men det kommer och går, känns nästan mest när jag sitter. Så fort jag ska korsa knäna, dvs lägga andra benet över just det knäet, då hugger det till. Har fortfarande ingen aning om vad det är eller vad jag borde göra men ont gör det. Jag som hade tänkt hugga tag i simningen igen nu. Saknar det faktiskt. Har fortfarande motionsångest och känner att de snabba promenaderna inte riktigt räcker till. Nu var det dessutom ett par dagar sedan jag hann med en sådan så det får bli extra långa turer under helgen.

2 kommentarer:

Korpen sa...

tejpa knät ordentligt så det inte wobblar i sidled, sen gör du som vanligt och ser om det funkar.

själv har jag tyckt att knäskydd fungerar rätt bra i de flesta sammanhang

mvh
två trasiga knän

Sara sa...

Jag får testa det, tack! Det känns lite surt om det ska börja strula med knäna redan, det känns ju lite illavarslande tant-smärta-varning när det sker strax efter 30...