söndag, september 27, 2009

"Är kverulant en biverkning?"

En riktigt slö dag. Det susar konstigt i huvudet och jag är, surprise surprise, trött. Har i vart fall kört lite disk och ett par tvättmaskiner. Sen har jag suttit i bilen en del igen. Tur och retur Norrbyn och hämtat upp M och hans arbetskamrat från gårdagens festligheter. De verkar haft trevligt. Det är fint där ute, även när höststormarna viner som idag.

Lite grubblande idag dessutom. Känner mig allmänhet ganska låg. Men det går väl till sig. Det hjälpte dock tillfälligt att lyssna på Mammas Nya Kille i bilen. Hysteriskt kul! Jag hade nästan glömt det, måste ladda hem deras program och lyssna. Dessa norrländska pojkar är komiska genier. Hoppas de släpper alla sina program på skiva.

Nej, nu ska jag nog ge vika och lägga mig i sängen och glo på spindelväven i taket en stund. Återkommer.

Inga kommentarer: