onsdag, december 03, 2008

Viss utveckling pågår...

Kom på en sak. Samma dag som jag berättade för Joakim att jag inte skulle ställa upp till omval i Fi berättade jag visst också att jag varit på stan och köpt en concealer, varpå han senare (skämtsamt såklart) frågade om han behövde vara orolig. Nu har jag dessutom blivit halvt beroende av att sticka, pysslat fönster och grejat med gardiner. Det finns en risk att han möter mig i sällskap av en psykolog när jag kommer till Stockholm i nästa vecka... =)

Men hon är mångbottnad den här tjejen. Tydligen...

2 kommentarer:

Bloggerskan sa...

Haha, det är ju lite läskigt ju... Även jag har ju övergått till husliga göromål som kak- och bullbak, laga middag till maken och allmänt pyssel.

Risken är ju att någon Elise Claeson snappar upp det hela och gör en grej av det. ;)

Sara sa...

Haha, ja jag ser backlash-rubrikerna framför mig =)