tisdag, december 09, 2008

Varför inte retroanvända bara det som var bra?

Idag har jag också haft en ganska aktiv dag får jag säga. Ganska snart efter att jag börjat visa livstecken fram på eftermiddagen sa Mattias att vi skulle fara och handla kläder åt mig. Sådär bara. Så det var att klä sig och fara iväg. Provade en hel del kläder, men la bara undan en tröja som jag tänkte Anna skulle få inspektera imorgon kanske. Mattias ledsnade lite till slut och föreslog att Anna kanske kunde ta vid och hjälpa mig med resten. Som en dålig uppgift man försöker delegera bort... =) Nej, jag är tacksam för att han orkade lägga de timmarna han gjorde på det eviga projektet "Sara-kläder". Men han tycktes lite bekymrad över att kvinnoklädesbeståndet mestadels bestod i 80-talskläder. Jag med, kan jag säga, speciellt efter att ha inspekterat ett antal bodys med knäppning i grenen. Försvann inte de för gott i början av 90-talet? Önsketänkande kanske... Huga.
Nej, nu är det jobb igen. Natt nummer två och sen ledig ett tag. Ska bli väldigt skönt.

2 kommentarer:

Johan sa...

det enda som går igen verkar var zombier i Romeros filmer och 80-tals kläder....och sanningen är att jag hellre väljer zombier än kläderna....

Sara sa...

Jag med! =)