måndag, september 08, 2008

Yr av höstfeeling?

I min tro att jag var i stort sett frisk promenerade jag, visserligen långsamt men ändå, ner till stan på jakt efter nåt slags naturrep att bygga klösbräda av. Väl inne på Clas Ohlsson kom det konstiga trycket över bröstet plötsligt tillbaka, jag kände mig svettig och lustigt yr. Så jag gick ut och satte mig på en bänk en stund. Ringde Mattias som av nån anledning blev väldigt orolig och ville köra mig till sjukhuset... Men riktigt så var det ju inte, bara konstigt och ganska obehagligt. Som lite overkligt. Svårt att säga om det var resultat av hjärnspöken eller om kroppen fortfarande inte är riktigt i form. Jag promenerade i vart fall hem igen, väldigt sakta med några pauser längs med älven (som bara är så väldigt vacker så här års). Resterande av dagen har jag faktiskt mest spenderat i fåtöljen i vardagsrummet. Med en något febrig känsla. Skumt.

Jag hoppas verkligen att jag ska vara som vanligt imorgon igen. Sen på onsdag är det ju dags att jobba för fullt igen och då måste det vara bra. Och på fredag kväll är girlsen inbjudna hit för en uppföljning av förra gången vi sågs hos Fanny. Det ska bli väldigt trevligt.

Inga kommentarer: