torsdag, september 25, 2008

Pride i Umeå och jobbhelg

I helgen vankas det Umeå Pride och det är väl ändå typiskt att jag ikväll går på en helg av lite drygt 40 timmar natt? Tidigare har det inte varit såhär stort, utan bara över en dag, med parad och något mer, men i år är det alltså premiär för en mer utbredd Pride-helg vilket såklart är super. Jag ska se hur mycket jag orkar, men det vore kul att åtminstone vara med på paraden. Vi får se helt enkelt.

Fyra nätter på raken lär nog annars räcka som sysselsättning den här helgen. Jag jobbar in en natt åt Johan som jobbade åt mig tidigare. Det innebär en ny rad och lite nytt folk att jobba med just inatt, men det ska nog gå bra. Länge sedan jag gick som resursperson i huset också så som vanligt blir jag lite nervös av det, men det brukar ju släppa efter fem minuter på plats. Skönt att få göra lite annat än det jag alltid gör annars också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas natten gick bra för dig. Du har fått lite av ett hundpass 4 natter på raken.

/Johan

Sara sa...

Jodå, det gick bra. Inte så mycket sittande, väldigt mycket pratande. Men det var trevligt.

Jag förväntar mig vara medvetslös ca 07.27 idag och ett gäng timmar framåt så ska nog resten av helgen gå som en dans =)