onsdag, september 10, 2008

Mardrömsmorgon

Ok, det blev långt och ingen orkar säkert läsa det, men nu är det sagt! Jag tror det är nyttigt att "rasa" lite på förmiddagen innan dagen börjar på riktigt. Jag hade ju planerat att försöka sova länge för att slippa tvångssova några timmar i eftermiddag eftersom jag ska jobba inatt, men det gick ju inte. Tredje morgonen i rad som jag vaknar kring 8-tiden och det går ju inte. När fick jag normal dygnsrytm? Jag har varit borta från jobbet för länge helt enkelt.

Imorse vaknade jag dessutom med ett ryck, toksvettig av en mardröm. Ingen sån där overklig sak heller, utan en (nästan iaf) helt möjlig variant. Usch och fy. Detta plus att jag läser att man idag påbörjat ett experiment som ska få hela jorden att sugas in i ett svart hål (enligt domedagsprofeterna iaf, men nån gång ska väl de med ha rätt?). Huga, undrar hur det är i ett sånt? Svart, antagligen.

Inga kommentarer: