onsdag, september 03, 2008

I've got mail!

Nån slags post damp ner i brevinkastet och min nyfikenhet sa mig att nu kanske det är läge att göra te? Har nog inte fått post sedan Ordfront magasin kom i förra veckan. I alla fall så såg jag direkt att det som låg på hallgolvet var ett tjockt brev från Mia. Lite hallelulja-moment faktiskt. Jag älskar att få brev från Mia! Och inte trodde jag att hon skulle ha tid att svara så fort. På med vattenkokaren och så la jag mig i soffan och läste. Precis som vanligt; marvellous läsning och jag skrattade högt flera gånger. Min älskade Mia-tjej. Egentligen är vi nog rätt olika, men ändå inte. Vi tänker lika, fast på olika sätt. Ja, det går inte att förklara. Det är ganska exakt 19 år sen vi lärde känna varandra nu, helt otroligt.

Nu är jag på lite bättre humör. Och sugen på glass...

Inga kommentarer: